Konstigt hur saker och ting kan kännas lite bättre bara av att man får "tala ut". Så snart jag avslutat senaste inlägget och hade funderat lite till över det så började jag känna mig lite lättare i själen. 
 
Senare igår så började det röra sig rejält där inne, och idag har det varit en del fart. Jag vågar fortfarande inte helt tro på att det faktiskt är det lilla livet som rör sig där inne, men någonstans så känns det som att det börjar sjunka in. Bara att få noja lite över min uteblivna lycka gjorde susen - och jag känner nästan att jag faktiskt måste unna mig lite shopping. Kanske man kan hitta något litet som man kan påbörja uppsättningen av kläder och/eller leksaker med... Nu när man ändå är på resande fot, menar jag.
 
Ja, livet känns lite bättre idag. Jag har lite mer hopp inför framtiden, och jag börjar ana någonting som skulle kunna liknas vid lite glädje och lycka över det som händer. Jag behöver kanske bara lite mer tid på mig än vad jag trodde från början. Allting kanske inte ska gå så enkelt hela tiden?!
gravid, lilla livet,

Kommentera

Publiceras ej