Är det såhär det ska vara nu!? Enligt alla gravid-appar ochtextböcker så "brukar tröttheten ge med sig" någon gång vecka 12-16. Jag är i vecka 20 nu och är glad om jag klarar av att vara vaken en hel dag!

Jag kan inte ens minnas när jag vaknade och kände mig utvilad senast... Jag powernap'ar på eftermiddagen och slocknar ändå som ett ljus kl 22. Och när klockan ringer 06:15 (i veckorna) så vet jag knappt ut eller in. På helgerna, när jag får sova hur länge jag vill, så vaknar jag först runt 9-10. Men jag är lika trött då. Ändå vill jag tro att jag sover bättre nu, när jag äter magnesium och inte sprattlar hela nätterna. Jag minns iaf inte alla mina drömmar, det brukar vara ett säkert tecken på att jag sover bättre. 

Pratade med BM för någon vecka sedan. Bad om att få kolla mitt järn-värde. Men hon påstod att jag hade så himla bra värden senast (för 7-8 veckor sedan!?) så att det inte var någon fara. Vi ska ju ses nu på torsdag, så jag kanske får ta ett nytt test då. Jag ska nog propsa på ett - för att det här är inte kul!!

Gäsp! Bara 6 timmar kvar tills jag tänkte åka hem igen...
graviditetssymptom,

Kommentera

Publiceras ej